Další článek o Gruzii je tady. Minule jste se mohli dočíst o faktech , které mě překvapily. Dneska se podíváme, jak je Gruzie drahá. T...

Kolik to stojí? Týden v Gruzii

úterý, února 23, 2016 Unknown 6 Comments


Další článek o Gruzii je tady. Minule jste se mohli dočíst o faktech, které mě překvapily. Dneska se podíváme, jak je Gruzie drahá. Tedy spíše naopak, protože Gruzie je superlevná!

LETENKY
Stačilo si chvíli počkat a pak využít příležitosti, kdy jsou zpáteční letenky z Budapešti do gruzínského Kutaisi za 1200 Kč.

JÍZDENKY A DOPRAVA
Celkově jsem za ostatní dopravu nechala 1100 Kč. Zahrnuta je zde zpáteční jízdenka Olomouc - Budapešť, doprava na letiště v Budapešti (pohodlně MHD za 100 Kč tam i zpět). Nejvíce mě překvapily ceny dopravy v samotné Gruzii. Maršrutkou z letiště v Kutaisi se dostanete do hlavního města Tbilisi za 10 GEL (v přepočtu 100 Kč). Jedna jízda metrem v Tbilisi pak stojí v přepočtu 5 Kč.

BYDLENÍ
Kdo čte blog pravidelně, tak jsem opět nezklamala a pořídila ubytování přes AirBnB. Celkem pět nocí za 1300 Kč. Vzhledem k fantastické pohostinnosti bych ostatním doporučovala v téhle zemi zkusit Couchsurfing. Myslím, že by to mohl být úžasný zážitek! :)

ÚTRATA
Když už se seznámíte s Gruzínci, často se stane, že vás nenechají zaplatit váš účet v restauraci. Pokud ale musíte zaplatit sami, rozhodně vás Gruzie nezruinuje. Zaplatila jsem asi 1300 Kč.

KONEČNÉ ZÚČTOVÁNÍ
Dohromady jsem zaplatila za tenhle trip zaohrouhleně 4100 Kč. Jsem prostě nadšená!

6 komentářů:

  1. páni, to je skvělá částka! myslela jsem si, že tě to vyšlo na více, ale tohle? to mě dost překvapilo... fakt super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to se ti nedivím, taky bych z takovýhle částky byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super,díky jsem zvědavý jak to vyjde nám až se vrátíme

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že jsem minulý rok platil více. Nicméně to že je tam výrazně levněji, jak u nás, tak s tím souhlasím. Doporučuji se tam seznámit s místními a pak využít jejich služby při cestování. Podíváte se všude možně. Cestování ve vlaku doporučuji ve vlastním kupé. A počítejte s tím, že s angličtinou nemáte vyhráno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Woow tak to je fakt super cena!! :) Gruzínsko ako taká krajina ma nikdy nelákala aj keď každá krajina má čo ponúknuť, ale možno prehodnotím svoj postoj. :D

    OdpovědětVymazat