Jsem zpátky s dalším receptem na vegan jídlo. Do klasického chilli con carne se dává mleté hovězí maso, ale to se dá vyměnit za tofu. A ...

Vegan chilli con carne

sobota, srpna 15, 2015 Unknown 3 Comments


Jsem zpátky s dalším receptem na vegan jídlo. Do klasického chilli con carne se dává mleté hovězí maso, ale to se dá vyměnit za tofu. A chutná to stejně dobře.

Na vaření pro dvě osoby budeme potřebovat:

*balíček tofu
*dvě plechovky červených fazolí
*plechovku krájených rajčat
*rajský protlak
*mraženou kukuřici
*cibuli
*pět stroužků česneku
*olivový olej
*sůl a pepř
*chilli con carne koření

Samo o sobě je tofu bez chuti, ale časem člověk zjistí, jak s ním pracovat. Nejvíce mi vyhovuje tofu nakrájet na kostičky a naložit ho do olivového oleje a nakrájené cibule s kořením chilli con carne. Takto připravené tofu šoupnete na několik hodin do ledničky.

Jakmile jste připraveni vařit, rozpalte pánev a nasypte do ní tofu. Několik minut smažte a nakonec podlijte vodou. Přidejte kukuřici, fazole, rajčata, protlak, česnek, sůl, pepř a dle chuti koření chilli con carne. Několik minut vařte. Doporučuji jídlo chilli con carne podávat až následující den po uvaření.

P.S. Pokud se vám líbí můj blog a chcete veškeré novinky z první ruky, lajkujte moji FB stránku.





3 komentáře:

  1. vypadá to moc dobře a také jednoduše :D já mám tofu ráda, možná tento recept vyzkouším tento týden... jen asi nebudu moci použít tofu, to by mi asi doma moc nepoděkovali D:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle doma vařím většinou jenom pro sebe no... Ale občas si dá i táta, zapřísáhlý masožrout... A dokonce mu to chutná! :)

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře. Snad to někdy vyzkouším, až budu mít ledničku jen pro sebe, protože v té naší to furt smrdí nějakýma uzeninama, takže tam nic nezabalenýho nedávám. Proto se mi zatím ještě nepodařilo tofu pořádně ochutit, když jsem z něj něco většinou dělala "narychlo".

    OdpovědětVymazat